Park Handlowy MARYWILSKA 44 na warszawskiej Białołęce został otwarty pod koniec listopada 2017 roku. Jest to nowoczesna, jednokondygnacyjna i wielofunkcyjna przestrzeń handlowo-rozrywkowa, oferująca przede wszystkim asortyment z sektora „dom i ogród”. Poziom wynajmu przekroczył 98 proc.

W ciągu roku od otwarcia Parku Handlowego MARYWILSKA 44 wydarzyło się wiele pozytywnych zmian. Od listopada 2017 roku do portfolio obiektu dołączyło
14 najemców, a wśród nich znalazły się m.in. tak znane marki jak: PSB-Mrówka, JYSK, ABRA Meble, STOKKI HOME, JETA Łazienki, Outletmedia RTV AGD, DYWANELLA, Galeria Dobrych Mebli, AT-Oświetlenie, ROMAX, Indian Meble czy Lavinia Furniture. W obiekcie funkcjonuje również nowoczesny Park Trampolin JUMP ARENA o powierzchni 2,5 tys. mkw. Jest to miejsce rozrywki i rekreacji dla całej rodziny, które stanowi unikalne uzupełnienie handlowej oferty obiektu. Dzięki takiemu rozwiązaniu w Parku Handlowym MARYWILSKA 44 została zachowana równowaga pomiędzy walorami handlowymi i rozrywkowymi.

– Za nami bardzo aktywny rok, który obfitował w wiele znaczących dla nas sukcesów. Po pierwsze jesteśmy bardzo dumni z przebiegu procesu komercjalizacji Parku Handlowego MARYWILSKA 44, który bliski jest 100 proc. W ofercie pozostał nam ostatni lokal o powierzchni 132 mkw. Po drugie udało nam się uzyskać taki dobór najemców, który pozwala naszym klientom kompleksowo wyposażyć dom i ogród – i taka strategia towarzyszyła nam od samego początku powstawania obiektu. Po trzecie możemy pochwalić się sukcesywnie rosnącą odwiedzalnością – mówi Małgorzata Konarska, prezes MARYWILSKA sp. z o.o.

W ramach promocji Parku Handlowego MARYWILSKA 44 wśród potencjalnych klientów oraz specjalistów zajmujących się projektowaniem i aranżacją wnętrz, odbyła się I edycja MARYWILSKA 44 DESIGN ACADEMY. Było to spotkanie inaugurujące cykl dyskusji wokół tematów z zakresu dekoracji wnętrz. W spotkaniu wzięli udział eksperci, którzy od lat zawodowo śledzą wszystkie nowinki i uczestniczą w najważniejszych branżowych wydarzeniach: Ewa Mierzejewska, dziennikarka i autorka bloga „Ewa&Wnętrze” oraz Tomasz Pągowski, projektant wnętrz i mebli, charyzmatyczny prowadzący programy telewizyjne tj. „Remont w 48H”, „Bitwa o Dom”, „Remont za niewielkie pieniądze”. Kolejna edycja MARYWILSKA 44 DESIGN ACADEMY planowana jest na I kwartał 2019 roku.

Park Handlowy MARYWILSKA 44 jest częścią Kompleksu Handlowego MARYWILSKA 44, którego łączna powierzchnia wynosi 80 000 mkw. W skład kompleksu wchodzi Centrum Handlowe MARYWILSKA 44 o powierzchni 68 000 mkw., w którym pod jednym dachem jest do dyspozycji klientów ponad 1400 sklepów i punktów usługowych  oraz Park Handlowy MARYWILSKA 44 o powierzchni 12 000 mkw. oferujący głównie asortyment wyposażenia wnętrz i ogrodów. Generalnym wykonawcą Parku Handlowego MARYWILSKA 44 była notowana na warszawskiej giełdzie spółka MIRBUD SA.

***

Marywilska 44 sp. z o.o. jest to spółka prężnie działająca na polskim rynku w sektorze zarządzania i wynajmu powierzchni komercyjnych, należąca do Grupy Kapitałowej JHM Development. W portfolio Marywilska 44 Sp. z o.o. znajduje się powstałe w 2010 roku Centrum Handlowe  MARYWILSKA 44, w którym z sukcesem swoją działalność prowadzi ponad 1400 podmiotów gospodarczych oraz Wodny Park Handlowy MARYWILSKA 44  oddany do dyspozycji klientów w listopadzie 2017 roku. Obiekty zlokalizowane są  w północno-wschodniej części Warszawy – Dzielnicy Białołęka.

Kontakt
Monika Kamińska
Specjalista ds. PR i komunikacji
MARYWILSKA 44 sp. z o.o.
mail: m.kaminska@marywilska44.com

POWRÓT DO AKTUALNOŚCI